مقالات
تولید محتوا
تولید محتوا یعنی چه؟
اگر همین حالا بروید از هرکسی که کارش تولید محتوا است بپرسید تولید محتوا یعنی چه، احتمالا جواب خودش را می‌دهد؛ چون دنیای بازاریابی محتوا (Content Marketing) آنقدر گسترده است که هرکسی تعریف خودش را از آن دارد.
اما ما می‌خواهیم به یک تعریف درست و مختصر از تولید محتوا برسیم.
محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سر و کار دارید؛ کلیپ‌های خنده‌دار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام می‌بینید، پادکست که موقع برگشتن از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنید، کتاب‌های دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر می‌خوانید و در نهایت همین مقاله که حالا در حال خواندن هستید همه محتوا حساب می‌شوند.
پس هر چیزی که در دنیای دیجیتال می‌بینید، می‌شنوید یا می‌خوانید به نوعی محتوا حساب می‌شود.
حالا اگر بخواهیم یک تعریف جامع برای محتوا بدون مثال زدن از انواع محتوا بنویسیم می‌رسیم به این تعریف:
به هر چیزی که برای انسان قابل درک است و در بستر کانال‌های دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار هستند محتوا می‌گویند.
پس در جواب سوال تولید محتوا چیست می‌توانیم بگوییم:
تولید محتوا یعنی خلق هرچیز قابل درک برای انسان‌ها
این تعریف خیلی فارسی سخت و دانشگاهی شد؛ این تعریف خیلی کلی است و ربط مستقیمی هم به بازاریابی ندارد. صبر کنید تا در ادامه بهتر توضیح دهم.
تولید محتوا یعنی نوشتن، طراحی ، ضبط یا ساخت هر چیزی که انسان ها می توانند درکش کنند و در بسترهای مختلف منتشر میکنیم تا به اهدافی مثل کسب درآمد، رسانه سازی و ... برسیم.
شاید الان فکر می‌کنید که خب اگر تولید محتوا یعنی همین عکس‌هایی که در اینستاگرام پست می‌کنیم پس کار آنچنان سختی نیست! مقاله نوشتن هم که مثل انشا نوشتن است هرکسی می‌تواند بنویسد.
پس چرا شرکت‌ها اینقدر دنبال کارشناس تولید محتوا هستند؟ جواب این سوال ریشه در بازاریابی مبتنی بر محتوا (Content Marketing) دارد.

شغل تولید محتوا چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، تولید محتوا می‌تواند محدوده‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بر بگیرد: از کسی که چند قرن پیش مشغول نوشتن یک کتاب خطی بوده تا کسی که امروز با انتشار پست و لایو و استوری به تولید محتوا در اینستاگرام مشغول است، همگی به تولید محتوا مشغول هستند.
اما جدای از این معنای گسترده و عام، کار تولید محتوا امروز یک معنای خاص هم پیدا کرده و آن تولید محتوای الکترونیکی است.
حتی امروزه مجموعه‌های بسیاری تحت عنوان آژانس تولید محتوا و نیز شرکت تولید محتوا مشغول کار هستند که تولید محتوا را از یک فعالیت فردی فراتر برده‌اند و با انجام تخصصی این کار، هزینه تولید محتوا را کاهش داده‌ و سرعت این کار را بیشتر کرده‌اند.
این شرکت‌ها بسته به توانمندی تیم تولید محتوا و استراتژی خود، ممکن است صرفاً به یک فعالیت محدود (مثلاً تولید محتوای ویدیویی یا محتوای متنی) محدود شده یا تولید همه نوع محتوای الکترونیکی برای سایت‌ها وشبکه های اجتماعی را بر عهده بگیرند.
ضرورت تولید محتوا
در گذشته سفارش تولید محتوا و سپردن آن به افراد خبره یکی از روش های پیشی گرفتن از رقبا و کسب جایگاهی بالاتر در حرفه مورد نظر بود اما امروزه تولید و انتشار محتوایی باکیفیت و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه برای تمامی تجارت ها ضروری تلقی می شود.
در واقع شما می توانید به کمک محتوای موجود در صفحه و یا سایت خود، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و از طریق شناخت نیاز کاربران و برطرف سازی آنان، به سادگی کسب درآمد نمایید.
موارد زیر از جمله دلایلی است که یک برند برای موفقیت و کسب درآمد با دیجیتال مارکتینگ به تولید محتوا سئو شده نیاز دارد.
• با تولید محتوا می توانید با افزایش شهرت، اعتماد مخاطبان و کاربران را جلب نمایید.
• با تولید محتوا سئو شده و انتشار آن می توانید مخاطبان خود را به مشتری تبدیل نمایید.
• محتوای بهینه شده به بهبود سئو سایت و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما کمک خواهد کرد. از این رو هر چه تعداد بازدیدها از سایت شما بیشتر باشد، افراد بیشتری با تجارت شما آشنا شده و از طریق کسب و کار و حرفه شما نیازهای خود را برطرف می نمایند.
• سفارش تولید محتوا متنی ارزان، روشی مقرون به صرفه بوده که بسیاری از شرکت های نوپا و تازه کار می توانند از طریق آن فروش خود را به حداکثر برسانند. طبق مطالعات انجام شده مشخص شد که این روش در مقایسه با روش های قدیمی 62% ارزان تر و در عین حال تقریبا 3 برابر بازدهی بیشتر دارد.
• ارتباط شما با کاربران راحت تر شکل گرفته و محدود به منطقه جغرافیایی خاصی نمی شود.
• از آنجایی که 20% از زمان کاربران در طول روز به خواندن مطالب می گذرد، می توانید با انتشار محتوای متنی باکیفیت، اطلاعات مفیدی در اختیار آنان قرار دهید.
این موارد تنها تعداد اندکی از ضرورت های سفارش تولید محتوا متنی سئو شده می باشند. دقت داشته باشید که هر چه محتوای مورد نظر شما باکیفیت تر و ارزشمندتر باشد، مزایای بیشتری از این روش بازاریابی آنلاین شامل حال شما خواهد شد.
سفارش تولید محتوا متنی
در صورتی که شما نیز برای ارتقا و بقا کسب و کار خود به محتوایی با کیفیت نیاز دارید، می توانید سفارش تولید محتوا خود را با تماس با شماره های ما مطرح کرده تا در سریعترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و کمترین تعرفه تولید محتوا متنی، محتوایی سئو و بهینه سازی شده تحویل بگیرید.
ویشنو، متشکل از تیمی جوان و باتجربه بوده که می تواند سهم زیادی در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشند. ویشنو با بهره گیری از پشتیبان فنی، ویراستاری پیشرفته و سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد با دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا با ثبت سفارش تولید محتوا، در قبال پرداخت کمترین تعرفه تولید محتوا متنی، سایت خود را بهینه کرده و در سریعترین زمان شاهد رشد کسب و کار خود باشید.

محدویتی برای موفقیت یک کسب وکار با استراتژی اختصاصی اینستگرام وجود ندارد
به گفته اینستاگرام ، حضور آنها در رسانه های اجتماعی در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر فعال را به همراه دارد. از این میلیون ها نفر ، بیش از 500 میلیون نفر روزانه بر روی پلت فرم هستند. با وجود تعداد زیادی کره چشم ، هیچ محدودیتی برای موفقیت یک کسب و کار با استراتژی اختصاصی اینستاگرام وجود ندارد.
اهرم سلسله مراتبی بصری
هر صفحه دارای سلسله مراتب بصری است. اگر با مفهوم این عبارت آشنا نیستید ما تعریف آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصری استفاده می‌کنند تا توجه بازدیدکنندگان را به سوی عناصر مهم هدایت کنند. طرح وب شامل موقعیت (بالا و پایین صفحه)، اندازه‌ها (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدیو، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) است.

ابزار‌های سلسله‌ مراتب بصری
پس از اینکه محتواهای مختلف یک صفحه مشخص شدند، زمان آن فرا می‌رسد تا به نحوه قرار گرفتن این موارد نظم داده شود. به همین منظور در ادامه با هم به این ابزارها اشاره می کنیم:


• ابعاد
• رنگ بندی
• مغایرت بین رنگها
• فضای سفید
• مجاورت
• تکرار

سلسله مراتب بصری، زیربنای ساختار اثربخش اطلاعات است. زمانی که اجزای رابط کاربری به خوبی سازماندهی شده باشند، کاربران به راحتی با آن تعامل برقرار کرده و نیازهای خود را برطرف می‌کنند.
از طرف دیگر، زمانی که سلسه مراتب بصری به خوبی اعمال شده باشد، می‌تواند فرآیند هدایت کاربر را در وب‌سایت راحت‌تر کند.
توسعه تجاری
مشاوره تجاری ویشنو در فرآیند خرید، بازاریابی، نمایندگی فروش و همچنین در ارتقا پیشرفت های تجاری محلی و بین المللی به شرکت ها کمک می کند.
ما می توانیم یک پروژه خاص منحصر به فرد برای توسعه تجارت شما با توجه به دیدگاه ها و اهداف شما طراحی کنیم. بسته به شرایط، می توانیم بر اساس گزینه های مختلف با مشتریان خود همکاری کنیم. ما برای توسعه بازارهای محصولات و خدمات شما، پشتیبانی بالایی از بازاریابی، مذاکرات و مهارت های خود را در اختیارتان قرار می دهیم. ما برای مشتری خود مناسب ترین روش را برای تأمین نیاز انتخاب می کنیم.

به عنوان یکی از خدماتی که ارائه می دهیم، می توانیم کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک را در موتورهای جستجوی بزرگ تنظیم و مدیریت کنیم و به استراتژی پیشنهاد و آماده سازی، مذاکرات قرارداد، اجرای پروژه و سایر معاملات تجاری کمک کنیم. آخرین اما مهمترین خدمات ما آموزش پرسنل برای یادگیری استراتژی ما و درک آن است تا بتوانند به طور موثر در بازار جهانی رقابت کنند.

مشاوره توسعه تجارت ویشنو خدمات زیر را ارائه می دهد:
• ارزیابی پتانسیل بازار محصولات و خدمات شما، یافتن نمایندگان، توزیع کنندگان و شرکای واجد شرایط فروش
• غربالگری و انتخاب مناسب ترین شرکا برای محصولات و خدمات خاص براساس سابقه، قدرت مالی و قابلیت های بازاریابی
• مذاکره و ساختار معامله
• مکان یابی کانال های توزیع معتبر پشتیبانی در مکان یابی، انتخاب و توسعه فرصت های جدید و روابط تجاری
• کمک به شرکت ها در فعالیت های تجاری بین المللی خود در همه سطوح

چه در ابتدا ارزیابی فرصت های تجاری و بین المللی خود هستید و چه در تلاش برای افزایش کارآیی برنامه موجود خود هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم!
با ویشنو از مزایای پیوستن به اقتصاد جهانی بهره مند شوید و در نتیجه موفقیت خود را رشد دهید.
عکاسی و ساخت تیزر تبلیغاتی
کیفیت بالا در عکس های خدمات و محصولات یکی از عوامل تهییج کننده مشتریان بالقوه شما از طریق انتشار آنها در رسانه های آنلاین، چاپ، نمایشگاه های تجاری و در بروشور ها و کاتالوگ ها می باشد.
ساخت تیزر نیز برای معرفی یک محصول یا برند به تنهایی گزینه کامل و موثری است. برای تبلیغات در نمایشگاه یا سمینار هزینه زیادی نیاز است، برای همین ساخت تیزر موشن گرافیک برای همچنین رویدادی منطقی تر است زیرا دقیقا همان بازده را دارد، تیزرها مانند ویترین کسب و کار شما عمل می کنند و بیان کننده کامل و جامع خدمات و محصولات شما خواهند بود.
دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه همه ابزار ها و فعالیت هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما به شما در ارتقاء سطح تک تک بستر های دیجیتال کمک می کنیم و گام به گام تا نقطه اوج فروش و بازاریابی با شما همراه خواهیم بود.
آموزش و راه اندازی پیج اینستاگرام
آیا به این موضوع اندیشیده اید که بیش از 40 میلیون نفر در اینستاگرام عضو هستند و چقدر بهتر است که به اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه و ویترین نگاه کنیم نه یک سرگرمی! مردم حتی در حین رانندگی و یا پخش پیام بازرگانی هم به موبایل و بخصوص اینستاگرام خود سرک می کشند. پس وقت آن رسیده تا در زمینه راه اندازی و راهبری پیج خود حرفه ای عمل کنیم و آموزش های لازم را در این راستا دیده و کاملا در این زمینه کارشناسی شده عمل کنیم. ما با آموزش تمام نکات کلیدی اینستاگرام و راه اندازی یک پیج کاملا حرفه ای به شما در رونق کسب و کارتان کمک خواهیم کرد.
تولید محتوا
الگوریتم های اینستاگرام و خزنده های گوگل در سرچ حساسیت بالایی به کیفیت محتوای شما دارند. محتواهای کپی شده و کم کیفیت به سرعت از دور بازدید خارج شده و گاها اینستا و گوگل اجازه دیده شدت در سرچ را از آنان سلب می نماید. ما به شما تمام اصول و فنون تولید محتوای درست و مورد قبول الگوریتم های سرچ را خواهیم آموخت و با تولید محتوای مناسب تعداد بازدید کنندگان شما را در فضای دیجیتال افزایش خواهیم داد.
اس ام اس مارکتینگ
دنیای پر سرعت تبلیغات باعث شده که ما به این فکر بیافتیم که اس ام اس را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات نماییم و یک پیام ساده را تبدیل به یک فروش بزرگ کنیم. ما با در اختیار قراردادن و عضویت شما در پنل اس ام اسی و همراهی و مشاوره شما در این زمینه این امر را برای شما میسر خواهیم کرد.
سئو فنی سایت
سئو به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر. اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا در جستجو های اینترنتی جزء پربازدیدترین ها باشید.
مدیریت پیج و توسعه شبکه اجتماعی
امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در فرهنگ، زندگی، سیاست و کسب و کار مردم دارد.
طبق آمار پورتال شرکت مخابرات ایران، ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان روز به روز در حال افزایش می باشد.
محتوایی که در سایت فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و یا لینکداین منتشر می‌شود باید متفاوت باشد. هر شبکه اجتماعی با مدیریت دقیق و شخصی‌سازی شده امکان موفقیت و بازدهی را دارا می‌باشد. ما با مدیریت شبکه های اجتماعی و پیج های شما در شبکه های مجازی به موفقیت شما در این راه کمک خواهیم کرد.
خدمات طراحی و گرافیک
ما با همکاری با هنرمندان گرافیست و آشنایی طراحان با اصول برندینگ و خلاقیت در امر طراحی، طراحی های شیک و مدرن به شما ارائه خواهیم داد. ما این کار را کاملا تخصصی ارائه داده و موفقیت مشتری برای ما در اولویت است.
برخی از خدمات طراحی گرافیک ارائه شده توسط تیم طراحی و تبلیغات بیز کیش
• طراحی لوگو
• طراحی کاتالوگ
• طراحی بروشور
• طراحی کارت ویزیت
• طراحی ست اداری
• طراحی پوستر
• طراحی تراکت
خدمات چاپ
ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را با توجه به بودجه مورد نظر شما ارائه دهیم. انتخاب مناسب ترین روش چاپ و راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه، و بالا رفتن کیفیت به مشتریان گرامی نشان داده می شود و در اجرای آن همگام با مشتریان خواهیم بود . هدف ما ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان و رضایتمندی از خدمات چاپ، می باشد.
ما در ارائه خدمات به نکات زیر توجه ویژه داریم:
• استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت
• چاپ با کیفیت بالا ، بصورت اختصاصی
• قیمت مناسب
• تحویل در حداکثر 72 ساعت
• سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری
• بسته بندی مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حسی خوب در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد.
یک خودکار تبلیغاتی و یا یک ست هدیه چرم، به خوبی می‌تواند به دل مشتریان بنشیند در حالی که حتی برخی از انواع دیگر تبلیغات گاهی باعث آزردگی خاطر خواهند شد.
ما با تهیه هدایای تبلیغاتی سعی داریم تا با فراهم آوردن مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و تزئینی در بسته بندی های خاص و شکیل در کنار سازمان ها برای مشتریان و کارمندانشان تجربه ای منحصر به فرد خلق کنیم. ما با در نظر گرفتن هویت و اهداف سازمان ها و نیاز و سلایق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هدایای تبلیغاتی را جستجو کرده تا بهترین ست های هدیه و همچنین تک محصول های مناسب را ارائه دهیم. ما در انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار دقیق و با حساسیت عمل می کنیم تا همواره رضایت مشتریانمان را داشته باشیم.
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی منتشر میشود.
درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.
مهمترین نکاتی که در تهیه رپورتاژ ما مد نظر قرار میدهیم:
• نحوه تهیه رپورتاژ برای ما بسیار مهم است و توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه می گردد.
• در خبرگزاری‌ها و وب ‌سایت‌های خبری معتبر منتشر می گردد.
• محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب سایت منتشر کننده تهیه می شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد
اینستاگرام مارکتینگ
اینستاگرام مارکتینگ نوعی فعالیت بازاریابی اینترنتی است که در فضای اینستاگرام اجرا می‌شود. امروزه شبکه های اجتماعی بستر مناسبی را جهت تبلیغات آنلاین فراهم کرده‌اند. اخیرا تغییرات فراوانی در بستر شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است که این تغییرات سبب شده است که بستر اینستاگرام تبدیل به بستری محبوب جهت تبلیغات و بازاریابی بشود . اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این می باشد که اینستاگرام صرفا محل قرارگیری عکس‌های شما نیست. اینستاگرام با وجود استوری‌ها ، هشتگ‌ها و تبلیغات و ویدئوهای زنده توانسته است بستری قوی برای تجارت آنلاین و بازاریابی محسوب بشود . با مراجعه به ما اینستاگرام خود را کاملا تخصصی به یک ویترین فروشگاهی خود تبدیل کنید.
برندینگ و مشاوره تبلیغاتی
سازمانها برای موفقیت در برنامه ریزی و اجرا به کمک یک مجموعه مشاوره برندسازی یا مشاوره برندینگ حرفه ای نیازمند خواهند بود که با ایجاد یک نام تجاری قوی ، از یک سو بتواند به ایده های برندینگ، جامع عمل پوشانده و از سوی دیگر بتواند بر افزایش سطح فروش تاثیر بسزایی داشته باشد. ایجاد یک نام تجاری مشخص و به یاد ماندنی بر تجارت های کوچک تاثیری دو چندان دارد. ما با مشاوره اصولی و صحیح و قوی کردن برند شما و تعیین نام تجاری ، لوگو وطراحی آن و ... به شما کمک خواهیم کرد.
برگزاری کمپین دیجیتال
کمپین تبلیغاتی را می‌توان در مفهوم استفاده از کانال‌های متنوع برای ارسال پیام تبلیغاتی تعریف کرد.کمپین دیجیتال مارکتینگ بخش های زیر بنایی و سازنده یا اقداماتی در استراتژی تجارت است که شما را به سمت دستیابی به هدف بازاریابی هدایت می‌کند. ارائه و برنامه ریزی خدمات دیجیتال به صورت کمپین به شما این امکان را میدهد که استراتژی و اهداف خود را به صورت متمرکز و کاملا تخصصی دنبال کنید و بازار هدف خود را به سمت خدمات و محصولات خود جذب کرده و باعث رونق کسب و کار خویش گردید. حال می تواند این کمپین متشکل از هدف گذاری و بهبود تبلیغات از طریق هر نوع خدمات دیجیتال از جمله یوتویوپ، رسانه های شخصی مثل اینستا و تلگرام و .... باشد. با استفاده از کمپین تبلیغاتی شما محصول و خدمات خود را با یک پیام مشترک در چند فضای دیجیتال تبلیغ می نمایید. با بررسی کامل بازار هدف و شناخت درست مخاطب ها ما بهترین ایده را جهت انتخاب کمپین تبلیغاتی شما و انتخاب بستر مناسب جهت تبلیغات را به شما ارائه خواهیم داد.
طراحی سایت
امروزه مردم به جای دفتر تلفن از اینترنت استفاده می کنند. طراحی سایت به بهتر دیده شدن و رونق کسب و کار شما کمک زیادی می نماید و باعث ایجاد یک کانال جدید برای بازاریابی شما میگردد. خرید های اینترنتی هر روز رو به افزایش است با داشتن یک سایت فعال به مشتریان خود بیافزایید. اگر به دنبال یک جهش در امر بازاریابی در کسب و کار خود هستید داشتن وب سایت به اندازه داشتن کارت شناسایی برای شما در این زمینه مهم و ضروری است.
برای انتخاب آژانس مناسب بازاریابی چه باید بدانید؟

حقیقت این است که تقریباً هر کس با روابط تجاری خود نوعی تجربه ناخوشایند داشته است. چه کسی حداقل یکبار در زندگی خود کلاهبرداری نکرده است؟ اگر ما نداریم ، مطمئناً ما از دوستان ما داستان شنیده ایم. 5 علامت هشدار مهم را که باید هنگام انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتالی خود داری کنید ، پیدا کنید. انتخاب هوشمندانه کنید!

شماره 1: آژانس هیچ طرحی ندارد

از روز اول نمایندگی شما وعده های شگفت انگیزی در مورد بازده سریع ، هزینه های پایین تر و هر آنچه را برای شما آرزو می کند ، می کند. تاکنون ، بسیار خوب است اما آیا آنها برنامه خاصی در مورد چگونگی دستیابی به آن دارند؟ اگر آژانس شما استراتژی خاصی را برای فعالیتهای خود ارائه نمی دهد ، قطعاً چیزی از دست نمی رود. مشکل بعدی که پیش می آید این است که آنها مهلت مشخصی ندارند؟ آنها فقط به شما نتایج قول می دهند ، اما هرگز نمی گویند چگونه و چه زمانی به دست می آیند؟ وقت آن است که دوباره به کار خود با آنها تجدید نظر کنید ، در غیر این صورت شما را به خطر می اندازد که ماه ها بازی کنید.

شماره 2: آژانس سؤالاتی را دوست ندارد

آنها دائماً از شما سؤالاتی درباره محتوای خود نمی پرسند؟ نتایج عالی نیست و آژانس شما هیچ تغییری یا تغییراتی را در مبارزات انتخاباتی موجود خود ارائه نمی دهد؟ یا حتی بدتر ، آنها به سؤالات شما پاسخ نمی دهند؟ سپس ، شما مطمئناً مشکلی دارید. آژانس شما همیشه باید به دنبال بهبود نتایج باشد. البته ، اشتباهات اتفاق می افتد - گاهی اوقات کمپین ها فقط موفقیت آمیز نیستند. اما آنچه مهم است این است که آژانس شما برای حل آن مشکل راه حل هایی دارد. معمولاً این اتفاق می افتد با پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات زیادی نه تنها برای شما بلکه برای مشتری هایتان. و حتی بیشتر نمایندگی شما باید همیشه حاضر به پاسخگویی به سوالات شما باشد. به عنوان مشتری باید اطمینان حاصل کنید که آنچه آژانس با پول شما انجام می دهد کاملاً شفاف است.
شماره 3: آژانس می خواهد تبلیغات را از حساب آنها اجرا کند

همیشه برای اجرای تبلیغات از حساب خود ادامه دهید. ابتدا منطقی تر است که از داده هایی که قبلاً در حساب کاربری خود دارید استفاده کنید نه اینکه از صفر شروع کنید. اگر آژانس بخواهد تبلیغات شما را از حساب آنها اجرا کند ، این احتمالاً فقط راهی برای کنترل شما است. تصور کنید که موافقت کرده اید از حساب آژانس خود برای اجرای تبلیغات خود استفاده کنید. چه اتفاقی می افتد این است که تمام داده های مخاطبان ، کمپین ها و پیکسل ها روی حساب آنها باشد و نه مال شما! اگر تصمیم به متوقف کردن کار با آنها گرفتید ، آنها به راحتی می توانند شما را کلاهبرداری کنند و بگویند که تمام داده های شما با آنها باقی می ماند. نه تنها آنها اطلاعات ارزشمند شما را دارند ، بلکه بدتر از آن است که آنها بدون هیچ گونه اطلاعاتی شما را ترک می کنند. این بدان معنی است که یک بار دیگر باید جمع آوری آن را از صفر شروع کنید.
شماره 4: فقط یک نفر به حساب کاربری خود وارد شده اید

بیشتر آژانسها در تلاشند تا هر چه سریعتر بزرگتر شوند. این اغلب به معنای اختصاص فقط یک نفر به یک حساب کاربری است. این ممکن است به خلاقیت کمتر و نتایج بدتر منجر شود. نظر متخصصان بیشتر متخصصان همیشه بهتر از نظر یک فرد مجرد است. در DigitInk ، (линк) ما همیشه برای حل مشکلات مشتریان خود با یکدیگر همکاری می کنیم. نگران نباشید طیف وسیعی از ایده ها را دریافت خواهید کرد!

آژانس شما می داند که شما متخصص بازاریابی نیستید ، اما آنها فقط با استفاده از معیارهای پیچیده و تعدادی از مخففات صحبت می کنید که کاملاً درک نمی کنید. در عین حال ، شما ایده های واقعی نحوه عملکرد کمپین های خود را ندارید. اگر اینگونه باشد ، توصیه ما این است که با آژانس خود صحبت کنید. آنها را طوری تنظیم کنید که بتوانند گزارش خود را تطبیق دهند تا بتوانید اعدادی را که برای شما مهم است دریافت کنید.
What Is Branding And Why Is It Important For Your Business?
برندسازی ، به تعبیری ، یک روش بازاریابی است که در آن یک شرکت نام ، نماد یا طرحی را ایجاد می کند که به راحتی متعلق به شرکت است. این به شناسایی یک محصول و تمایز آن از سایر محصولات و خدمات کمک می کند. برندسازی مهم است زیرا نه تنها این امر باعث می شود تا به یاد ماندنی از مصرف کنندگان بیفتد بلکه به مشتریان و مشتریان شما امکان می دهد تا بدانند که از شرکت شما چه انتظاری دارند. این راهی است برای تمایز خود از رقبا و شفاف سازی آنچه را که شما ارائه می دهید و باعث می شود شما انتخاب بهتری داشته باشید. نام تجاری شما ساخته شده است تا یک نماینده واقعی از کسی باشد که شما به عنوان یک تجارت و چگونه می خواهید درک شود.
قدرت برندسازی فراتر از لوگوی شما (Masterclass)

زمینه های بسیاری وجود دارد که برای توسعه یک برند از جمله تبلیغات ، خدمات به مشتری ، کالاهای تبلیغاتی ، شهرت و آرم استفاده می شود. همه این عناصر با هم کار می کنند تا یک پروفایل حرفه ای منحصر به فرد و (امیدوارم) مورد توجه خود ایجاد کنیم.

چرا برندسازی مهم است؟

برندسازی به دلیل تأثیر کلی بر شرکت شما بسیار مهم است. برندسازی می تواند نحوه درک مارک شما را تغییر دهد ، این امر می تواند باعث ایجاد مشاغل جدید و افزایش آگاهی از برند شود.
برندسازی به رسمیت شناخته می شود

مهمترین دلیل برندسازی برای یک تجارت مهم است زیرا این است که چگونه یک شرکت به رسمیت شناخته می شود و برای مصرف کنندگان شناخته می شود. آرم مهمترین عنصر برندسازی است ، به ویژه در مورد این عامل ، زیرا در اصل چهره شرکت است.

همچنین ببینید:
آژانس برند سازی چیست؟ میزگرد برند شماره 17

به همین دلیل است که یک طراحی لوگوی حرفه ای باید قدرتمند و به راحتی به یاد ماندنی باشد و در نگاه اول بر شخص تأثیر بگذارد. محصولات تبلیغاتی چاپ شده راهی برای دستیابی به این امر است.
برندسازی ارزش تجارت را افزایش می دهد

برند سازی هنگام تلاش برای ایجاد مشاغل آینده مهم است و یک مارک محکم و مستقر می تواند با دادن اهرم بیشتر شرکت به صنعت ، ارزش تجارت را افزایش دهد. این امر به دلیل داشتن جایگاه محکم در بازار ، آن را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب تر تبدیل کرده است.
برندسازی باعث ایجاد مشتریان جدید می شود

یک مارک خوب مشکلی برای درام زدن مشاغل ارجاع نخواهد داشت. برندینگ قوی به طور کلی به این معنی است که تصور مثبت از شرکت در بین مصرف کنندگان وجود دارد و احتمالاً آنها به دلیل آشنایی و فرض قابل اعتماد بودن استفاده از نامی که می توانند به آنها اعتماد کنند ، احتمالاً با شما تجارت می کنند. پس از تثبیت یک مارک تجاری ، دهان به دهان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی شرکت خواهد بود.
باعث افزایش غرور و رضایت کارمندان می شود

وقتی یک کارمند برای یک شرکت با مارک قوی کار کند و واقعاً پشت نام تجاری بایستد ، از کار خود راضی تر خواهند بود و از افتخار بالاتری در کارهایی که انجام می دهند برخوردارند. کار برای یک مارک تجاری که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و در بین مردم بسیار مورد توجه واقع شود ، کار برای آن شرکت را لذت بخش تر و انجام می دهد. داشتن یک دفتر مارک ، که اغلب می تواند به کارکنان کمک کند احساس رضایت بیشتری داشته باشند و حس تعلق خاطر به شرکت داشته باشند ، می توان با استفاده از کالاهای تبلیغاتی برای دسک تاپ شما به نتیجه رسید.
اعتماد در بازار ایجاد می کند

ظاهر حرفه ای و مارک های استراتژیک به این شرکت کمک می کند تا اعتماد مصرف کنندگان ، مشتریان بالقوه و مشتریان را جلب کند. افراد به احتمال زیاد با شرکتی که تصویری جلا و حرفه ای دارد ، تجارت می کنند.

همچنین ببینید:
در برندهایی که به آنها اعتماد داریم؟ - میزگردگرد شماره 29

مارک درست بودن این احساس را به وجود می آورد که از متخصصان صنعت باشید و باعث می شود که مردم احساس کنند می توانند به شرکت شما ، محصولات و خدمات ارائه شده و نحوه دستیابی به مشاغل خود اعتماد کنند.
برندینگ از تبلیغات پشتیبانی می کند

تبلیغات یکی دیگر از مؤلفه های برندسازی است و استراتژی های تبلیغاتی به طور مستقیم برند و تصویر دلخواه آن را منعکس می کنند. تکنیک های تبلیغاتی مانند استفاده از محصولات تبلیغاتی از طرف شرکتهای معتبری مانند برندهای برجسته ، ایجاد استراتژی تبلیغاتی منسجم و جذاب را میسر می سازد که در اهداف برندسازی شما نقش بسزایی دارد.
آیا تاکنون سعی کرده اید با برنامه رسانه خود وقت کمی با کیفیت بگذرانید؟
آیا تاکنون سعی کرده اید با برنامه رسانه خود وقت کمی با کیفیت بگذرانید؟

در این صورت ، می دانید که اساس کار ارزیابی موارد و روشهای رویکردهای رسانه ای برای تجارت شما است. با این حال ، ابداع
مخلوط رسانه
برای رسیدن به هدف تبلیغاتی شما یک ماموریت پیچیده تر است.

پس چیکار میکنی؟

برخی از شرکت ها ترجیح می دهند با حضور در همه کارها در همه جا حضور داشته باشند یا سعی در جذب مخاطبان داشته باشند. چیزی که آنها را به خاطر نمی آورند این است که مردم به سختی می توانند در این دوره پر سرعت ، زمان خود را پیدا کنند. آنها این عادت را داشته اند که در اکثر شرایط ، اکثر موارد که مربوط به تبلیغات است ، از جریان تکراری اطلاعات جلوگیری کنند. علاوه بر این ، مردم این مسئله را خسته کننده می دانند که بطور مداوم در هر مکان که می روند توسط تبلیغات مشابه بمباران می شوند. منحصر به فرد بودن عاملی است که در واقع مانع فرار آنها خواهد شد. در اینجا ، من به ارزش افزوده ای اشاره می کنم که فرهنگ تبلیغات شما را با رقبای شما متفاوت خواهد کرد. این وضعیت نگران کننده همچنین اهمیت تدوین استراتژی های پویا برای دستیابی به مصرف کنندگان را بالا می برد. بدیهی است که شما نمی خواهید تمام تلاش های بازاریابی خود را در این راه هدر دهید
مبارزات آشفته و ناکارآمد
.

در زیر چند عامل جالب برای یادآوری قبل از اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی عاقلانه و استراتژیک وجود دارد.

تبلیغات: ترفند یا درمان؟

تبلیغات غالباً با ترفندها و حیله هایی که برای افزایش ارزش خرید اتخاذ شده اند همراه است. در حقیقت ، جوهر تبلیغات بیشتر به جای فریاد زدن پیام ها ، به تعامل / تعامل با مشتریان ارزشمند مربوط می شود. این است
رسیدن به مخاطب هدف با اتصال به یک احساس
انگیزه ای برای اعتماد به شما و اعتقاد به نام تجاری خود به آنها می دهد. امروز ، مصرف کنندگان می خواهند حرف خود را بزنند. اجازه ورود به آنها باعث می شود احساس برند تجاری شما در ارتباط باشد. این باعث می شود آنها بتوانند این کلمه را گسترش دهند و تجربیاتی را که با برند شما داشتند به اشتراک بگذارند.

به افراط بروید یا جریان اصلی خود را حفظ کنید

به دلیل آشفتگی تبلیغات و تکه تکه شدن رسانه ها ، تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مخاطب هدف ، فرم های رسانه ای متناوب را اتخاذ می کنند. در کنار ایجاد پیام های تبلیغاتی جذاب ، آنها به سمت استراتژی های اجرای خلاق نیز حرکت می کنند.
بازاریابی چریکی
یک نوع تبلیغات شدید و کم هزینه است. این یک استراتژی اساسی بازاریابی است که به دنبال ایده های جدید و غیر عادی است تا با هدف واگرا بودن و جلب توجه مخاطبان خود ، ایده های جدید و عجیب و غریب از آن خارج شود.

وضع موجود: کشور X ≠ Country Y

مقررات تبلیغات در کشور متفاوت است. اینها اغلب به جنبه های سیاسی / اجتماعی هر کشور بستگی دارد. به عنوان مثال ، کشورهایی هستند که فقط مدلهای محلی را در تبلیغات می پذیرند. برای غلبه بر این موانع که برخی از ملیت ها پیاده سازی می کنند
تبلیغات الگوی
، که به نگه داشتن یک الگوی سازگار برای یک گروه منتخب کشور اشاره دارد.

شکاف تولید یا بسته بندی نسل

شرکت ها برای دستیابی به آن یک امر ضروری را ایجاد می کنند
مصرف کنندگان چند نسل
و برای درک رفتارهای خرید آنها نسل های مختلف دارای ترجیحات ، ارزش ها ، شیوه زندگی و جمعیتی متمایز هستند که بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. سیر تحولات و وقایع در هر نسل شکل می گیرد ، خواه اقتصادی ، اجتماعی ، پیشرفت تکنولوژی ، انقلاب علمی ، سیاست یا حتی شوک ها و وحشت های اجتماعی مانند واقعیت های وحشتناک 11 سپتامبر. تبلیغات چند نسل نیازهای منحصر به فرد افراد در هر گروه نسل را در نظر می گیرد. بنابراین ، تبلیغ کنندگان باید با درک نسل های مختلف و تنظیم متناسب مخلوط های خود ، به روند تبلیغات چند نسل پاسخ دهند. این امر به مشاغل كمك می كند تا نسبت به نیازها و رفتارهای مشتری آگاه تر و پاسخگو باشند. زنده ماندن در این بازار سریع در حال رشد و رقابتی شامل همه چیزهایی است که باعث می شود مفهوم و محتوای تبلیغاتی شما مانند یک نقاشی با رنگین کمان دوتایی در خط مقدم یک کوه واقع شود. همانطور که دید رنگین کمان همان چیزی است که جادوی نقاشی را به ارمغان می آورد ، روش های تبلیغاتی شما همان چیزی است که عملکرد و ایده های جذاب و لذت بخش شما و ایده های شما را به مخاطبان هدف می بخشد.
بازاریابی محتوا چیست؟ مزایای بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی بوده که دارای فرایندی جهت ایجاد و توزیع مطالب با ارزش جهت جذب مشتری و بدست آوردن مخاطب و تعامل بیشتر با مشتری، است.

در بازاریابی محتوا، مطالبی که تولید می شوند باید با محصولات و خدمات شما کاملا در ارتباط باشد تا کاربران بتوانند با خواندن آن ها، مواردی مانند مزایا، خدمات، معایب و توضیحاتی دیگری که برای فروش محصولات و ارائه خدمات لازم است را متوجه شوند و از این رو برای استفاده یا خرید آن ها، تصمیم بگیرند. به این تکنیک که بتواند کاربر را ترغیب به خرید با استفاده مطالب سایت نماید، بازاریابی محتوا گفته می شود.

امروزه روش های جدید برای بازاریابی محتوا وجود دارد و صرفا فقط تولید محتوای متن را شامل نمی شود. امروزه شاهد ورود شبکه های اجتماعی جدیدی مانند اینستاگرم هستیم که خود آنها نیازمند یک استراتژی برای بازاریابی محتوا است تا بتوان علاوه بر جذب کاربران جدید، فروش خود را بیشتر کرد.

جالب است که بدانید که امروزه 86% کسب وکارهای اینترنتی از بازاریابی محتوا برای افزایش رتبه گوگل و سئو سایت خود می کنند. اگر قصد دارید با مطالب سایت خود، بهترین نتیجه را در گوگل بگیرید، باید علاوه بر با کیفیت بودن مطالب ، مطابق اصول سئو و متناسب با مخاطبان اصلی سایت شما، مطالب تولید شوند. اگر محتوا با کیفیت باشد و نیاز کاربران را برطرف نماید، آن ها به سایت شما وفادار شده و مطالب را در شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک می گذارند تا دیگر دوستانشان از مطالب سایت شما استفاده کنند. امروزه شرکت ها و برندهای بزرگ، بیشتر بودجه خود را صرف بازاریابی محتوا خود می کنند.

یک نکته ای را که باید بدانیم، این است که آگاهی و دانش مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است و آن ها سعی می کنند که دیگر هیچ محصولی صرفا با تبلیغات بیشماری که برای آن انجام می شود، خریداری ننمایند. کاربران وقتی تبلیغ کالایی را مشاهده می کنند، اول در اینترنت ویژگی و مزایا و معایب آن را جستجو می کنند، سپس اگر متوجه شوند که این محصول نیاز آن ها را برطرف می کند، اقدام به خرید آن می کنند. پس خیلی مهم است که در سایت شما، مطالب و اطلاعات مورد نیاز برای هر محصول و خدمات را قرار دهید. این اطلاعات می تواند در قالب توضیح برای هر محصول یا بلاگ باشد.
چگونه بازاریابی محتوا را به درستی انجام دهیم؟

بازاریابی محتوا، یکی روش های تبلیغات اینترنتی و افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد. بازاریابی محتوا برروی تولید و منتشر کردن محتوا باارزش، منسجم و متناسب با کاربران سایت می باشد. در واقع اگر بخواهیم یک تعریف جامع تر و بهتری از بازاریابی محتوا ارائه دهیم، می توانیم بگوییم که بازاریابی محتوا یعنی تولید و به اشتراک گذاری رایگان مطالب باارزش که متناسب با کاربران هدف سایت است به منظور تبدیل کاربران به مشتریان واقعی می باشد تا باعث فروش محصول و خدمات و بهینه سازی سایت در گوگل گردد.
اولین مرحله در بازاریابی محتوا چیست؟

به طور کلی اولین مرحله در هر سیستم بازاریابی، شناخت کاربران است. در بازاریابی محتوا هم به همین صورت است. شما اول باید بدانید که برای چه افرادی قصد نوشتن دارید. کاربران شما به دنبال چه چیزی در خصوص محصول و خدمات شما می گردند. بعد از شناخت کاربر، سپس باید به سراغ شبکه های بگردید که مخاطبان اصلی سایت شما در آنجا فعالیت بیشتری دارند. نوشتن محتوا متناسب در این شبکه ها هم خیلی مهم است و تفاوت ها بسیار مهمی با تولید بلاگ در سایت اصلی دارند. پس درک و شناخت انواع کاربران، نیاز و روش های تبلیغاتی، اولین مرحله قبل از شروع به کار می باشد.
مزایای بازاریابی محتوا چیست؟

امروزه گوگل بیشتر از هر چیزی به تولید محتوای ناب توجه خاصی دارد. محتوای کپی علاوه براینکه می تواند جریمه گوگل را به همراه داشته باشد، وجهه سایت شما را پیش کاربران خراب خواهد کرد.

کاربران وقتی اسم محصول یا عبارت جدید به گوششان می خورد، سریعا آن را جستجو کرده و سایتی که توانسته باشد محتوای مناسب با عبارت مورد جستجو را منطبق بر اصول سئو تولید کند، در صفحه اول گوگل نشان داده می شود. همانطور که بیان کردیم، اگر مطلب شما از نظر کیفیت تولید مناسب باشد، کاربران آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و این مساله می تواند باعث افزایش رتبه وب سایت گردد و به طور کلی بهترین و ارزانترین راه برای برندسازی اینترنتی می باشد.
چه نکاتی را باید در بازاریابی محتوا رعایت کنیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در بازاریابی محتوا به آن توجه داشته باشید، تولید محتوا جدید و به روز است. هر چه محتوایی که شما تولید می کنید جدید و دست اول باشد، کاربران بیشتری را می توانید به سمت سایت خود جلب کنید.

نکته بعدی که بالا هم بیان شد، منطبق بر اصول سئو و نیاز کاربران باشد. متسفانه بارها مشاهده است که بعضی از افراد در محتوای خود به تعداد بسیار زیادی از کلمات کلیدی داخل متن استفاده می کنند. رعایت چگالی کلمات کلیدی در مطالب خیلی مهم است، و اگر به بسیار بیشتر از حد متعارف باشد، نه تنها باعث اسپم شدن مطلب شما توسط گوگل می گردد بلکه میزان خوانایی توسط کاربر را کاهش می دهد. فرض کنید که شما مطلبی را بخوانید و داخل آن همش از کلمات کلیدی یکی در میان نوشته شود.

نتیجه گیری

بازاریابی محتوا یعنی تولید و انتشار محتوایی با کیفیت که بتواند نیاز کاربران علمی را برطرف نماید. برای اینکار باید از قبل نیازسنجی نمایید تا بدانید که برای چه نوع افرادی قصد نوشتن دارید. همچنین نوع محتوایی تولید خود را تعیین کنید، زیرا نوع نگارش مطالب در سایت با شبکه های اجتماعی کاملا متفاوت است. بصورت کلی محتوایی که نوشته می شود می باست به دانش کاربران بیفراید نه اینکه باعث سردرگمی آن ها شود.

جهت مشاوره با شمارهای زیر تماس بگیرید
09120921276تماس
09191921276واتساب
مشاور تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟
مشاور تبلیغات چه کاری انجام می دهد؟

یک مشاور تبلیغات روی ارتباط برقراری مشاغل با مشتری های فعلی یا آینده نگر تمرکز دارد و فردی است که روندها و بازارهای هدف را درک می کند. مشاغل مشاوران تبلیغات را استخدام می کنند تا از تخصص خود در ارزیابی تلاشهای تبلیغاتی خود استفاده کنند و پیشرفت هایی را پیشنهاد دهند.

اولین قدم شما به عنوان مشاور تبلیغات ، درک کاملی از تجارت مشتری است. به عنوان مثال ، اگر مشتری شما نانوایی است ، آیا آنها از طریق مراکز خرده فروشی می فروشند؟ رستوران ها؟ آیا آنها برای عموم آزاد هستند؟ آیا آنها کالای مورد علاقه خاصی را برای یک گروه خرید مانند کلوچه های مخصوص ثروت یا کیک های عروسی ارائه می دهند؟

با این اطلاعات ، شما با ایجاد جریان رسانه ای که به بازار هدف آنها می رسد ، مشتری را از طریق پیچ و خم تبلیغاتی راهنمایی می کنید. شما رادیو ، روزنامه ، مجلات ، تبلیغات آنلاین ، انتشارات محلی ، بیلبوردها ، سایت های شبکه های اجتماعی و گزینه های تلویزیون را ارزیابی می کنید.

سپس نیازها و بودجه مشتری را در نظر می گیرید و از خلاقیت خود برای ایجاد گزینه های منحصر به فرد بازاریابی برای هر مشتری استفاده می کنید. این کار از پاسخ دادن به سؤال گرفته تا تهیه یک برنامه تبلیغاتی در مقیاس کامل که سالها به آینده می انجامد ، متغیر است.

شما تمام این کارها را با هدف بزرگ خود در ذهن خود انجام می دهید: اطمینان حاصل کنید که مخاطب هدف پیام را می شنود. برای تحقق این هدف باید فنون تحقیق و تحلیل بازار را بفهمید و استفاده کنید. اما حتی بیشتر از این ، شما باید درک کنید که مشتری در صورت کار با مشتری خود چگونه ارتباط برقرار می کند ، و چگونه می تواند آن را برای نتایج بهتر تغییر دهد.
اهمیت تحقیقات بازار در بازاریابی دیجیتال
اهمیت تحقیقات بازار در بازاریابی دیجیتال
برنامه بازاریابی مناسب دیجیتالی می تواند یک تجارت پیش از رقابت باشد. به این ترتیب ، در واقع می توانید بگویید که بازاریابی دیجیتال در حال شکل دادن به آینده بازاریابی است. با این حال ، اگر آنها ابتدا تحقیقات گسترده ای در بازار انجام ندهند ، مارک های تجاری موفق به موفقیت دیجیتال مارکتینگ نخواهند شد. به نوعی ، چگونگی انجام تحقیقات بازار به عنوان خط نازک بین موفقیت و عدم موفقیت در این زمینه انجام می شود.

تحقیقات بازار به بازاریاب ها این فرصت را می دهد تا اطلاعات حیاتی کسب کنند که می تواند به آنها در برنامه ریزی استراتژی صحیح برای اطمینان از موفقیت دیجیتال مارکتینگ برندشان کمک کند. در حقیقت ، تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا راه هایی برای موثرتر کردن بازار خود پیدا کنید.

با توجه به روز افزون بازاریابی دیجیتال امروزه ، اهمیت تحقیقات بازار هرگز اهمیت بیشتری نداشته است. برای هدایت بیشتر این نکته ، بگذارید در مورد عمیق تر مزایای آن در زیر بحث عمیق تری داشته باشیم.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

یکی از مزایایی که بازاریابی دیجیتال از آن برخوردار است ، توانایی آن برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر در مقایسه با بازاریابی سنتی است. با این حال ، شاید ایده خوبی نباشد که مارک خود را برای همه به صورت آنلاین تبلیغ کنید زیرا این کار معمولاً ناکارآمد و وقت گیر است. اینجاست که تحقیقات بازار به مرحله اجرا می رسد.

انجام تحقیقات گسترده در بازار به شما کمک می کند مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کنید. این به شما فرصتی می دهد تا جزئیات لازم درباره آنها مانند اطلاعات دموگرافیک ، ترجیحات آنها ، انتظارات ، نیازها ، خواسته ها و خرید را جمع آوری و مطالعه کنید - همه این موارد می تواند به شما در مفهوم سازی نوع مناسب کمپین های بازاریابی دیجیتال کمک کند.

مناطق دیجیتالی را که باید در آنها فعال باشید ، بشناسید

وقتی می دانید مخاطب هدف شما کیست ، سؤالی دیگر که باید به آن پاسخ دهید این است: آنها کجا فعال تر هستند؟ باز هم ، این چیزی است که تحقیقات بازار می تواند به شما در پاسخ دادن کمک کند.

تحقیقات بازار به شما امکان می دهد نه تنها دریابید که مخاطبان شما چگونه به برند شما واکنش نشان می دهند ، بلکه نشان می دهد که آنها در مورد آن چه صحبت می کنند. شایان ذکر است که حدود 42٪ از مردم در سراسر جهان به نوعی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، این بدان معناست که نباید بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی نادیده گرفته شود. هنگامی که مشخص کردید که رسانه های اجتماعی یا سیستم عامل های دیجیتالی مخاطبان مورد نظر شما معمولاً از چه مواردی استفاده می کنند ، می توانید تلاشهای بازاریابی و تبلیغاتی خود را ساده تر کنید و به طور موثرتر افرادی را که می خواهید هدف قرار دهید.

مسابقه را مطالعه کنید

یکی دیگر از مزایای حیاتی که تحقیقات بازار می تواند ارائه دهد ، اطلاعات در مورد رقبا است. این نه تنها به وضعیت فعلی آنها در بازار می گوید بلکه دلیل وجود آنها را نیز می گوید. تحقیقات بازار به شما امکان می دهد رفتار و رویکرد رقبا را تحلیل کنید که در صورت داشتن بازار هدف یکسان بسیار مهم است.

از طریق تحقیق و تحلیل بازار ، می توان فهمید که رقابت از نظر بازاریابی دیجیتالی درست یا نادرست انجام می دهد. بسته به شرایط ، می توانید شکاف های بازاریابی را شناسایی کنید که رقبای شما قادر به دیدن و استفاده از آنها نیستند ، از اشتباهات خود درس بگیرند و یک استراتژی بهتر به وجود آورند ، یا در تلاش های خود بهبود ببخشند.

Influencers Key را شناسایی کنید

تحقیقات بازار همچنین می تواند به شما در شناسایی تأثیرگذار اصلی (به عنوان مثال افراد مشهور ، وبلاگ نویسان ، ستاره های رسانه های اجتماعی) کمک کند ، کسانی که فکر می کنید بیشترین اهمیت را برای برند شما دارند ، که می توانند با مخاطب مورد نظر خود (و برعکس) ارتباط برقرار کنند و به اشتراک بگذارند. چشم انداز و اهداف کسب و کار شما.

گرچه بازاریابی تأثیرگذار ممکن است به اندازه گذشته مؤثر نباشد ، اما هنوز هم بخشی از بازاریابی دیجیتال است که مورد توجه است. و با تحقیقات صحیح در مورد بازار ، هنوز می توانید آن را به ابزاری مؤثر برای تأثیرگذاری و ترغیب بیشتر مخاطبان هدف خود برای امتحان محصولات یا خدمات خود تبدیل کنید.

مقدار اطلاعات حیاتی که تحقیقات بازار می تواند به بازاریابان ارائه دهد نباید غافل شود. هنگامی که به درستی انجام شود ، اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید در ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مفید خواهد بود که باعث شگفتی های برند شما خواهد شد.

اگر به تیمی احتیاج دارید که بتواند در تلاشهای بازاریابی دیجیتالی شما را یاری کند ، ما در Curate Bee Digital می توانیم کمک کنیم. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال در سیدنی هستیم که تعدادی از خدمات بازاریابی دیجیتال با کیفیت بالا مانند بازاریابی سئو ، بازاریابی محتوا ، مدیریت رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین را ارائه می دهیم تا به شما در ساخت و تقویت حضور آنلاین خود کمک کنیم ..

با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره آنچه ارائه می دهیم با ما تماس بگیرید
09120921276-09191921276
مشاوره تبلیغاتی در جزیره کیش

آنچه مشاور تبلیغاتی برای کسب و کار شما انجام می‌دهد:


بهره‌مندی از تخصص مشاوران تبلیغاتی در واقع یک گام بلند و موثر برای پیشبرد اهداف کسب و کار شما در ارائه خدمات و فروش محصولات و کالاها ست.
حتما می‌دانید که با وجود رقابت روزافزون در میان کسب و کارهای مختلف، دیگر حرکت در مسیر تبلیغات مانند گذشته آسان نیست و تبلیغات عصر حاضر مدت‌ها است که از فضای سنتی کاملا فاصله گرفته و وارد مسیر پر پیچ و خمی شده است که اگر به آن واقف نباشید، کسب و کار شما متحمل اتلاف هزینه‌های گزاف و فرصت‌های بی‌شمار خواهد شد. از این رو است که وقتی از تخصص یک مشاور تبلیغاتی توانمند در توسعه کسب و کار خود بهره می‌برید، در واقع یک راهنمای راه بلد و آشنا به این پیچ و خم را به استخدام خود در آورده‌اید که شما را در این سفر به سمت و سوی مقصدتان راهنمایی می‌کند.
در حقیقت تنها از طریق تبلیغات موثر و هدفمند است که می‌توانید پیام خود را به شیوایی تمام به گوش مشتریان رسانده و نیاز آنها را بر طرف سازید و این کار جز با بهره‌مندی از یک مشاوره تبلیغاتیِ تخصصی میسر نخواهد شد.
اما تبلیغات بدون برنامه‌ریزی نه تنها از کارآیی لازم برخوردار نیست بلکه به نوعی اتلاف هزینه و منابع انسانی را به دنبال خواهد داشت. اتخاذ یک استراتژی تبلیغاتی منسجم و جامع منجر به هدایت بودجه و صرف زمان در مسیر درست خود می‌شود. در حقیقت درک این موضوع که اتخاذ استراتژی و برنامه تبلیغاتی نوعی سرمایه‌گذاری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است، ضرورتِ به خدمت گرفتن مشاوران تبلیغاتی را شفاف‌تر می‌سازد.
مشاوران تبلیغاتی با ارائه راهکارهایی در قالب مشاوره اولیه و ارائه ابزارهای مناسب، بودجه تقریبی لازم برای تبلیغات موثر و زمان مورد نیاز برای آن را پیش‌بینی می‌کنند و از همان ابتدای کار بخش بزرگی از ابهامات مالی پیش روی صاحبان کسب و کار را بر طرف می‌سازند.
از طرفی با نظارت مستقیم بر کیفیت اجرای تبلیغات و گرفتن بازخوردهای مربوط به آن در مرحله بعدی، نقاط قوت فرایند تبلیغاتیِ کسب و کار شما را تثبیت کرده و با تقویت نقاط ضعف آن، مسیر معرفی کالاها و محصولات به مشتری و تعامل با ایشان را هموار می‌سازند.
البته استفاده از مشاوره تبلیغاتی تنها شامل برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، زمان بندی، نظارت همیشگی و گرفتن بازخورد مناسب نمی‌شود، بلکه مسلط بودن یک مشاور تبلیغاتی توانمند بر شیوه ‌مختلف بازاریابی مطابق با دانش و نیاز روز، فرایند تبلیغات برای سازمان شما را با نگاه جامع‌تری پیش خواهد برد و مسیر آینده را به روی شما شفاف‌سازی خواهد کرد به طوری که با اعتماد بیشتری، بودجه، زمان و منابع انسانی مورد نیاز را به استراتژی تبلیغاتی خود اختصاص دهید و در زمان پیش بینی شده منتظر به بار نشستن تلاش خود باشید.

مشاوره تبلیغاتی در جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در جنوب کشور پهناورمان پر است از فرصت های عالی برای راه‌اندازی کسب و کارهای متنوع در یک فضای رقابتی ایده‌آل. این جزیره که به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و چشم اندازهای بی‌نظیر محبوب و مطلوب بسیاری از صاحبان مشاغل، سازمان‌ها، شرکت‌ها و حتی اشخاص حقیق است، فرصت‌های متعددی برای شروع کسب و کار را پیش روی همه‌گان قرار می‌دهد. به طوری که بسیاری با اطلاع از ظرفیت‌های این جزیره تصمیم به راه‌اندازی کسب و کار و گسترش برند خود در این جزیره کرده و قصد توسعه آن را دارند.
از این رو گروه تبلیغات و بازاریابی ویشنو مستقر در جزیره زیبای کیش، به عنوان یک مشاور تبلیغاتی توانمند با بررسی شرایط فعلی سازمان شما و تهیه یک گزارش جامع به مطالعه برنامه‌های مورد نیاز کسب و کار شما در حوزه تبلیغات و برندینگ پرداخته و با طراحی یک استراتژی تبلیغاتی کارآمد، بودجه‌بندی و زمان بندی برنامه تبلیغاتی شما را انجام می‌دهد و ابزار، کمپین‌ها و نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز شما را فراخوانده و با نظارت بر اجرای آن مسیر رسیدن به هدف نهایی را برای سازمان شما میسر می‌سازد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان و تعیین وقت برای مشاوره تخصصی تماس بگیرید.
09191921276 – 09120921276
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی
پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی، درواقع، یک “قدرت نرم” است. همانند اصول برندسازی محصول، برندسازی اشخاص هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم این که صرفاً مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند، تصور درستی از بازار کار نیست. خواه‌ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تأثیرگذار است؛ زیرا در محیط کاری و تخصصی بسیار مهم می‌شود، که دیگران راجع به ما و توانمندی ما چه فکر می‌کنند. برند مجموعه‌ای از تعریف‌ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره شما را شکل می‌دهد. درواقع برند مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به کسب‌وکار و روابط آن با جامعه معنا می‌دهد.
چرا برندسازی شخصی اهمیت دارد؟

با برندسازی شخصی فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری متناسب باکیفیت مهارت‌های شما برایتان فراهم خواهد شد. تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خودتان و توانایی‌هایتان باعث می‌شود، شناخت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آن‌ها را مشخصاً نشان دهید و همچنین برای نقاط ضعف خود برنامه‌ریزی کنید. به‌مرور در حرفه خود شناخته شوید و موقعیت‌های شغلی بهتر به شما پیشنهاد شود و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین حوزه خود پیدا خواهید کرد.
پرسونال برندینگ چگونه ایجاد می‌شود؟

پرسونال برندینگ چیست
پرسونال برندینگ به معنای توسعه و تدوین یک برنامه بازاریابی شخصی (personal marketing plan) در زندگی حرفه ای افراد برای رسیدن به اهدافشان است.

سه سؤال مهم در اینجا مطرح است که باید به پاسخ آن‌ها فکر کنید:

چه عمل، تصمیم یا انتخابی می‌تواند بزرگ‌ترین تأثیر در رشد برند شخصی شما داشته باشد؟
سه نکته‌ای که در وب‌سایت شخصی خود و یا صفحه لینکدین باید به آن توجه کنید، باید بر روی آن تمرکز کنید، چیست؟
برای کسانی که به دنبال برند آنلاین قدرتمندی هستند و قصد استفاده از اینفلوئنسرمارکتینگ دارند، کدام اینفلوئنسرها را پیشنهاد می‌دهید؟ درواقع باید در حوزه تخصصی خودتان اینفلوئنسرها را بشناسید.

در کالج تپسل بخوانید! آگاهی از برند، اهداف و روش های اندازه گیری
برندسازی شخصی و مقایسه آن با مفهوم شهرت

به بیان ساده پرسونال برندینگ آن چیزی است که شما درباره خود بیان می‌کنید. این که می‌خواهید چه فردی و با چه مهارت‌هایی و تخصص‌هایی باشید و آن‌ها را در رزومه و فعالیت‌هایتان نشان دهید. اما شهرت چیزی است که دیگران درباره شما می‌گویند. پرسونال برند تحت کنترل شماست، اما وقتی شهرت داشته باشید، کنترل آنچه درباره شما بیان می‌شود سخت‌ است. البته افراد با پرسونال برندینگ قوی به‌مرور در حرفه خود و بین متخصصین شهرت پیدا می‌کنند.


©2018 Vishnu, All Right Reserved